H αγορά της Κίνας δίνει ώθηση στις πωλήσεις της Mercedes
Τερμάτισε δεύτερη ανάμεσα στις τρεις γερμανικές μάρκες πίσω από την BMW και εμπρός από την Audi
Η αγορά της Κίνας “ψήφισε” Mercedes το 2015 και αυτό ήταν η αιτία η μάρκα από τη Στουτγκάρδη να ανέβει δεύτερη στις παγκόσμιες πωλήσεις ανάμεσα στις τρεις premium γερμανικές μάρκες, πίσω από την ΒΜW.
Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που η Mercedes εκτόπισε από τη δεύτερη θέση την Audi καταγράφοντας συνολικά 1.871.511 πωλήσεις επιβατικών, που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης του 13% σε σχέση με το 2014.
Μόνον στην Κίνα, η αύξηση που κατέγραψε η Mercedes ήταν 33% φθάνοντας να πουλήσει 373.459 οχήματα το 2015. Αιχμή του δόρατος στην κούρσα τη παγκόσμιας αγοράς ήταν για τη Mercedes η C-Class, η οποία έγραψε στο ταμπλό συνολικές πωλήσεις 443.909 μονάδων.
Από την πλευρά της η Audi σημείωσε 1.803.250 πωλήσεις παγκοσμίως, κάτι που μεταφράζεται σε άνοδο της τάξης του 3,6% σε σχέση με την περασμένη χρονιά.
Ωστόσο, η Mercedes έχει πολυ δρόμο ακόμη μπροστά της για να κερδίσει την κινεζική αγορά, όπου η Audi ξεπερνά τις 500.000 πωλήσεις ετησίως.