€5,5 εκατ. για το Koenigsegg One:1

€5,5 εκατ. για το Koenigsegg One:1

Υπάρχουν μόνο επτά Koenigsegg One:1 σε αυτό τα μάταιο κόσμο και πλέον ένα από αυτά μπορεί να γίνει δικό σου… Αν σου βρίσκονται βέβαια 5,5 εκατομμύρια διαθέσιμα στην τράπεζα.

Το One:1 είναι το hypercar που ξανάγραψε τους κανόνες του πόσο γρήγορο μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο street legal, με το Koenigsegg να πετυχαίνει ασύλληπτους χρόνους κατά τη διάρκεια των επίσημών μετρήσεων.

Για παράδειγμα επιταχύνει από στάση στα 300 km/h σε 11,9” [βλ. video] και χρειάζεται άλλα έξι δευτερόλεπτα για να ακινητοποιηθεί από αυτή την ταχύτητα. Όλα αυτά πετυχαίνονται χάρη στη θηριώδη δύναμη του 5λιτρου V8 να βγάζει 1.341 PS και 138,5 kgm (!) ροπής, με το βάρος του αυτοκινήτου να είναι μόλις 1.341 kg.

Και ποιος είναι ο τρελός που αποφάσισε να πουλήσει το One:1 του; Λοιπόν, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν ανήκει σε ένα από τα έξι που πούλησε ο Koenigsegg, αλλά πρόκειται για το κομμάτι εξέλιξης που ήταν και το δικό του. Και πλέον είναι διαθέσιμο προς πώληση μέσω της SuperVettura, του επίσημου διανομέα της σουηδικής εταιρείας στην Αγγλία.



Θα είναι διαθέσιμο για παράδοση τον επόμενο μήνα, αφού περάσει πρώτα για «service» από το εργοστάσιο της Koenigsegg, στο Ängelholm, στη Σουηδία. Σύμφωνα με τη SuperVettura, αγοραστές από τις ΗΠΑ πιθανότατα θα υποβάλλουν ρήτρα «Show or Display», προκειμένου να εισάγουν το αυτοκίνητο. Μια ρήτρα που επιτρέπει την εισαγωγή αυτοκινήτου χωρίς έγκριση τύπου με σκοπό την «επίδειξη». Άλλο ένα One:1 αγοράστηκε επίσης και εισήχθη στις ΗΠΑ με την ίδια ρήτρα.



Και τώρα που πουλήθηκαν όλα, σημαίνει ότι δεν υπάρχει αυτοκίνητο για να πετύχει, ή να προσπαθήσει τουλάχιστον, νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring; Τώρα μάλιστα που ήρθη το όριο ταχύτητας στην Πράσινη Κόλαση για το 2016; Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι το One:1 πέτυχε ανεπίσημο ρεκόρ γύρου στη Suzuka [βλ. video] με 2' 17" 57, σπάζοντας αυτό του Nissan GT-R με 2' 18" 36. Αν γίνουν πάντως τα πράγματα έτσι, υποθέτουμε ότι ο Koenigsegg θα μπορούσε να το επιχειρήσει με το επόμενο ταχύτερο μοντέλο του, το ελαφρά πιο ήμερο Agera RS.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube