Έρανος για να σπάσουν το ρεκόρ στο Nürburgring
Οι ιδιοκτήτες Dodge Viper ACR κάνουν έρανο για να χρηματοδοτήσουν μια τελευταία απόπειρα της εταιρείας να καταρρίψει το ρεκόρ του Nürburgring στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Παρότι είναι μία μη πιστοποιημένη διαδικασία και οι χρόνοι είναι ανεπίσημοι, η παγκόσμια κοινότητα των petrolheads δίνει πολύ μεγάλη σημασία στην επίδοση κάθε νέου μοντέλου στο Nürburgring.
Πολλά ρεκόρ γίνονται από γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου που οδηγούν εκεί με συνέπεια τα καλύτερα υπεραυτοκίνητα, όπως πρόσφατα τη Mercedes-AMG GT R. Αλλά και οι κατασκευαστές οργανώνουν και χρηματοδοτούν μεγάλες αποστολές που κατασκηνώνουν για μήνες στο Nordschleife προκειμένου να πετύχουν έναν καλό χρόνο. Να κάνουν το ρεκόρ της κατηγορίας στην οποία ανήκει το μοντέλο του. Ή, για κάποιους λίγους που φτιάχνουν τέτοιου είδους αυτοκίνητα, να κάνουν το απόλυτο ρεκόρ πίστας. Είναι ένας τίτλος τιμής τον οποίο κατείχε για χρόνια τo Dodge Viper ACR. Από το 2011 συγκεκριμένα, και μέχρι να το καταρρίψει η Porsche με την 918 Spyder.
Η σκληροπυρηνική Dodge Viper ACR με μηχανικά μέρη και set up απολύτως εστιασμένα στην απόδοση είναι ένα υπεραυτοκίνητο της παλιάς σχολής. Δύσκολο να ζεις μαζί του. Ενώ τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα του είδους πετυχαίνουν ένα εξαιρετικό συμβιβασμό και παρότι ακραίων επιδόσεων έχουν έναν στοιχειωδώς πολιτισμένο χαρακτήρα, το αμερικάνικο θηρίο είναι σχεδόν δυσάρεστο για οποιαδήποτε άλλη χρήση πέρα από οδήγηση στην πίστα με την… ταυτότητα στα δόντια. Αυτός ο μονοδιάστατος χαρακτήρας έχει αποθαρρύνει αρκετούς πελάτες με αποτέλεσμα να έχουν χαθεί πωλήσεις. Και είναι ένας από τους λόγους που η παραγωγή της Viper έχει αποφασιστεί να διακοπεί μετά το 2017.
Η Viper ACR έχει το ρεκόρ σε αρκετές πίστες, ειδικά της Αμερικής όπου και το φανατικότερο κοινό της. Όμως, στην πραγματικότητα, ένα ρεκόρ, ένας τίτλος είναι αυτός που έχει πραγματικά σημασία. Στη Formula 1 το Άγιο Δισκοπότηρο είναι το GP του Monaco, στην Αμερική η νίκη στο Indy 500. Στα σπορ αυτοκίνητα δρόμου, το μόνο ρεκόρ πίστας που μετρά είναι αυτό της πίστας του Nürburgring.
Οι ιδιοκτήτες πιέζουν το εργοστάσιο να προσπαθήσει να πάρει πίσω το ρεκόρ πριν από τη λήξη της παραγωγής του μοντέλου. Το μεγαλύτερο εμπόδιο σε ένα τέτοιο εγχείρημα είναι το κόστος και τα διαδικαστικά προβλήματα. Χρειάζονται περίπου $150.000-$200.000 για τη μεταφορά των αυτοκινήτων και διαφόρων εξαρτημάτων, την ενοικίαση της πίστας και τα διάφορα άλλα έξοδα. Έτσι μία ομάδα ιδιοκτητών μέσω της σελίδας GoFundMe διεξάγει έναν ηλεκτρονικό… έρανο, προσπαθώντας να μαζέψουν τα χρήματα που απαιτούνται έτσιώστε το αγαπημένο τους αυτοκίνητο να αναπαυθεί στις δάφνες του ρεκόρ στο Nürburgring όταν αποσυρθεί από την ενεργό δράση.
[Πηγή Autoblog]