Επίσημο: Leon Cupra 280 Sub8 Performance
H Seat ανακοίνωσε τη διάθεση του πακέτου Sub8 Performance για το Leon Cupra 280.
Η Seat χρειάστηκε να αλλάξει το τίτλο του Leon Cupra 280 στο Nürburgring και από το «ταχύτερο προσθιοκίνητο» στην Πράσινη Κόλαση να το χρίσει το πρώτο τέτοιο που κατέβηκε από τα οκτώ δευτερόλεπτα -7’ 58” 4.
Η αιτία ήταν το Renault Mégane Renaultsport 275 Trophy-R που γύρισε στο ’Ring σε 7’ 54” 3.
Ύστερα όμως από το «unfair play» με το απογυμνωμένο Mégane Renaultsport 275 Trophy-R, η Seat ανεβάζει στροφές με το έξτρα πακέτο επιδόσεων Sub8 Performance: Δισκόφρενα 370 mm με δαγκάνες Brembo, ζάντες αποκλειστικής σχεδίασης σε 19” (μαύρες ή πορτοκαλί) και χρωματιστά πλευρικά μαρσπιέ. Όλα αυτά έναντι €2.530.
Το ενδιαφέρον για την περίπτωση του Sub8 Performance είναι ότι η Seat ζητά για τέσσερα λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2 575 ευρώ, τιμή που είναι €675 κάτω από αυτά που ζητά η Renault για το Megane Renaultsport 275 Trophy-R!
Στις προσφορές περιλαμβάνονται έναντι €1.560 θερμαινόμενα εμπρός σπορ καθίσματα, μονοκόμματα με το προσκέφαλο, ντυμένα με αλκαντάρα, με άσπρες διακοσμήσεις και ενθεμένο το διακριτικό «CUPRA». Τα παραπάνω είναι combo με Winter Pack που περιλαμβάνει πλυστικό σύστημα για τα εμπρός φανάρια με θερμαινόμενα μπεκ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εξατομικεύσουν το Cupra τους με τα χρωματικά πακέτα Black-Line και White-Line που κοστίζουν το καθένα €600. Στο μέλλον αναμένονται και άλλα έξτρα εξατομίκευσης για να φτιάξεις το Cupra 280 που κατέχεις διαφορετικό από αυτό του διπλανού σου.
Στο σημείο αυτό, και μιας και θίξαμε τις επιδόσεις του Leon Cupra στο Nürburgring, να αναφέρουμε ότι πριν από περίπου δύο μήνες ο Sven Schawe, υπεύθυνος για την εξέλιξη του σασί του αυτοκινήτου, δήλωσε ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια «ελαφριά έκδοση» του ισπανικού GTi που θα διεκδικήσει τον τίτλο του ταχύτερου προσθιοκίνητου στο ’Ring.
[Πηγή Seat]