Επίσημο: 7’ 27” 88 η BMW M4 GTS στο ’Ring
Ύστερα από το ρεκόρ της Alfa Romeo Giulia QV με 7’ 39” στο Nurburgring, ήρθε η αποστομωτική απάντηση της BMW M4 GTS με 7’ 28”.
Η BMW, ύστερα από τη δημοσίευση ενός teaser, έδωσε στη δημοσιότητα ολόκληρο το γύρο της M4 GTS στο Nurburgring, με χρόνο 7’ 27” 88. Επίδοση πάνω από δέκα δευτερόλεπτα ταχύτερη της Giulia QV και που αναγάγει το κυνήγι του ρεκόρ σε άλλο επίπεδο.
Ο χρόνος που σημείωσε η BMW M4 GTS είναι παραπλήσιος, με ελάχιστα δέκατα διαφορά από αυτούς που έχουν σημειώσει σούπερκαρ όπως η Porsche Carrera RS [βλ. οδηγούμε video], η Ferrari 458 Italia [βλ. οδηγούμε] και η McLaren 12C [βλ. οδηγούμε video]. Δηλαδή με άλλα λόγια λίγες δεκάδες αυτοκίνητα τα έχουν καταφέρει καλύτερα.
Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι η BMW M4 GTS πρόκειται για μια ειδική έκδοση της M4, προκειμένου να γιορταστούν τα 30χρονα της M3, και φοράει ανθρακονημάτινο πίσω διαχύτη, σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο και ειδικούς τροχούς «Μ», 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω, με λάστιχα Michelin Pilot Sport Cup 2. Τέλος, χρησιμοποιεί προβολείς που είναι LED και τα πίσω φώτα OLED –μια πρωτιά για αυτοκίνητο παραγωγής.
Ο 3λιτρος 6κύλινδρος κινητήρας TwinPower Turbo της Μ4 GTS έχει 69 PS παραπάνω, φτάνοντας τους 500 PS, ενώ η ροπή έχει αυξηθεί κατά 5 kgm φτάνοντας τα 61,1 kgm.
Οι αυξήσεις αυτές βελτιώνουν σημαντικά τις επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να γίνεται τώρα σε 3,8” αντί 4,3” της απλής Μ4. Η τελευταία BMW με το σήμα GTS, η Μ3 της προηγούμενης γενιάς, έκανε το 0-100 σε 4,4”.
Ο Jorg Weidinger, test driver στην BMW M για την εξέλιξη των σασί, που ήταν και ο οδηγός του ρεκόρ δήλωσε: «Η BMW M4 GTS είναι ένα συνταρακτικό σύνολο», σχολίασε ο Weidinger. «Δεν είναι μόνο ο εκπληκτικός κινητήρας, αλλά και η ανάρτηση coilover τριών δρόμων που επίσης παίζει σημαντικό ρόλο. Η κινηματική, τα λάστιχα, η αεροδυναμική και ο σχεδιασμός της θέσης οδήγησης, όλα αυτά μαζί συνεργάζονται μεταξύ τους τέλεια».
[Πηγή BMW]