Ένα επετειακό ποδήλατο της Specialized, για τα 50 χρόνια της McLaren στα Grand Prix

Ένα επετειακό ποδήλατο της Specialized, για τα 50 χρόνια της McLaren στα Grand Prix

Για τα 50 χρόνια αγωνιστικής ιστορίας της McLaren, η εταιρεία ποδηλάτων Specialized παρουσίασε ένα ποδήλατο που δε χορταίνεις να βλέπεις.

Σε όσους έχουν επαφή με τον ποδηλατικό κόσμο, είναι γνωστό ότι η Specialized με τη McLaren συνεργάζονται εδώ και χρόνια.

Στο παρελθόν έχουν υπάρξει ειδικές εκδόσεις των ποδηλάτων δρόμου της πρώτης, ενώ πρόσφατα η συνεργασία προχώρησε και στο κομμάτι του σχεδιασμού των σκελετών.



Οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της McLaren αλλά και η κορυφαία τεχνογνωσία που έχει στο κομμάτι των ανθρακονημάτων, βοήθησε τη Specialized να εξελίξει την κορυφαία έκδοση S-Works του Roubaix, ενός αγωνιστικού ποδηλάτου για την άσφαλτο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η τεχνογνωσία της McLaren στην υπηρεσία των ποδηλάτων της Specialized

Για τα μοντέλα του 2018 μάλιστα, στην κορυφή της γκάμας των Roubaix βρίσκεται η ειδική έκδοση S-Works McLaren, κατά κάποιο τρόπο ως φόρος τιμής στα 50 χρόνια που έχει συμπληρώσει η τελευταία στα Grand Prix. Η αρχή έγινε στο Μονακό, το 1966.



Ο σκοπός για το ποδήλατο ήταν να μοιάζει όσο περισσότερο με το πρώτο αγωνιστικό της McLaren, γι’ αυτό και είναι βαμμένο στο ίδιο πορτοκαλί χρώμα που ονομάζεται «Heritage Orange». Σε αντιστοιχία με τους τροχούς των αγωνιστικών, τα κέντρα των τροχών του ποδηλάτου είναι σε απόχρωση χρωμίου, όπως άλλωστε και το σήμα του. Επίσης, το τιμόνι είναι ντυμένο με αυθεντικό δέρμα που έχει πορτοκαλί ραφές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη McLaren 570S στις ειδικές του Ράλι Μόντε Κάρλο [video]

Προφανώς, από πλευράς προδιαγραφών το ποδήλατο είναι απολύτως κορυφαίο. Ο σκελετός του είναι φτιαγμένος από φύλλα ανθρακονήματος 11r (το καλύτερο που διαθέτει η Specialized), το ίδιο και το πιρούνι του που διαθέτει το πρωτοποριακό σύστημα ανάρτησης Future Shock, με διαδρομή 20 mm.



Με εξαίρεση το «λαιμό», δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο ποδήλατο που να μην είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, συμπεριλαμβανομένου του δισκοβραχίονα, του παλουκόσελου, του σιδηρόδρομου της σέλας αλλά και του τιμονιού.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη McLaren 650S [video]

Προφανώς από το ίδιο υλικό είναι φτιαγμένοι και οι τροχοί Roval CLX 32, η αεροδυναμική απόδοση των οποίων έχει εξελιχθεί μέσα στο τούνελ της McLaren. Τα κέντρα τους έχουν κεραμικά ρουλμάν για ελάχιστες απώλειες, κάτι που ισχύει και για τη μεσαία τριβή.



Για τις αλλαγές ταχυτήτων φροντίζει η κορυφαία σειρά της Shimano, Dura-Ace Di2 9150 που λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια και όχι με τις κλασικές ντίζες, ενώ τα φρένα είναι τα κορυφαία υδραυλικά δισκόφρενα της ίδιας εταιρείας, Dura-Ace R9170 Di2.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Η McLaren πολύ κοντά στο διαζύγιο με τη Honda

Ωστόσο, όλα αυτά μάλλον δεν εντυπωσιάζουν και πολύ όσους δεν έχουν ιδιαίτερη επαφή με το άθλημα. Γι’ αυτό οι υπόλοιποι κρατήστε απλώς τα εξής: το ποδήλατο ζυγίζει λιγότερο από 7 kg (σχεδόν 6,8 για την ακρίβεια) και η τιμή του στην Αμερική είναι $ 11.500.

[Πηγή: Specialized]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube