Η Porsche ενοχλείται από την αισχροκέρδεια των ιδιοκτητών 911 R

Η Porsche ενοχλείται από την αισχροκέρδεια των ιδιοκτητών 911 R

Στο εργοστάσιο δεν αρέσει που οι ιδιοκτήτες της 911 R τις πωλούν «δεύτερο χέρι» σε εξωφρενικές τιμές.

Η Porsche ενοχλείται με αυτούς που αγόρασαν τις 911 R και τώρα τις βγάζουν προς πώληση σε τιμές κοντά ή και πάνω από το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν φτάσει σε τόσο υψηλή μεταπωλητική αξία όσο η Porsche 911 R [video, στο δρόμο και στην πίστα]. Στην ουσία είναι η GT3 RS χωρίς τη φτερούγα, τους αεραγωγούς στα εμπρός φτερά και άλλα ακραία αεροδυναμικά βοηθήματα. Και κυρίως, με χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτό ήταν που έδωσε στο αυτοκίνητο συλλεκτικό χαρακτήρα, αφού τόσο η GT3 όσο και η GT3 RS σε αυτή τη γενιά τους πωλούνταν αποκλειστικά με το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK. Έτσι, ενώ η αρχική τιμή της 911 R ήταν $185.000, σήμερα που η παραγωγή έχει τελειώσει, βγαίνουν αυτοκίνητα προς πώληση προς ένα εκατομμύριο. Κανονικά θα περίμενε κανείς η Porsche να είναι χαρούμενη που τα αυτοκίνητά της πιάνουν τέτοια αξία στο χρηματιστήριο της αγοράς των classics. Αλλά δεν είναι έτσι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την Porsche 911 GT3 [video]

Η Porsche επικρίθηκε από αυτούς που αγόρασαν τις 911 R ως επένδυση, λόγω της επικείμενης έλευσης της ανανεωμένης 911 GT3 που λέγεται ότι θα διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο. Θεωρούν ότι αυτό θα μειώσει την αξία της επένδυσής τους. Ο διευθυντής του τομέα Porsche GT, Andreas Preuninger, εξέφρασε την δυσαρέσκειά του για αυτή την κατάσταση. «Δεν είμαστε χρηματιστήριο. Είμαστε μια εταιρεία που φτιάχνει αυτοκίνητα και ζούμε από τις πωλήσεις και το κέρδος επί αυτών το πωλήσεων. Δεν μπορούμε να πουλάμε αυτοκίνητά μας με δέσμευση για την συλλεκτική τους αξία και την απόδοση της αγοραπωλησίας τους ως επένδυση, προς όφελος κάποιων λίγων προνομιούχων», δήλωσε ο Preuninger. «Η περίπτωση της 911 R είναι παρόμοια με της 997 GT3 RS 4.0, οι τιμές της οποίας δεν επηρεάστηκαν από την 991 GT3 ή την 991 RS ή και την ίδια την 911 R για την οποία μιλάμε. Οι τιμές της 4λιτρης RS είναι ακόμη πολύ υψηλές».

Ο Preuninger εκτιμά πως ακόμη και όταν παρουσιαστεί η επόμενη γενιά Porsche 911, η σημερινή 911 R δεν θα χάσει τη συλλεκτική της αξία, αλλά συμβουλεύει τους ιδιοκτήτες Porsche, ακόμη και τους συλλέκτες μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται ο Horacio Pagani, να εκτιμούν τα αυτοκίνητα της μάρκας για αυτό που είναι και όχι σαν επένδυση.   

Πηγή Carbuzz

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube