Η Alfa Romeo κόβει τη MiTo
Η εμπορική παραλυσία της MiTo οδηγεί στην κατάργησή της τον προσεχή Ιούλιο, αλλά παραμένει άγνωστο πότε και πώς θα αντικατασταθεί.
Σε κίνδυνο εδώ και αρκετό καιρό, η μικρότερη από τις Alfa Romeo απλώς θα αποσυρθεί από τον Ιταλό κατασκευαστή τον Ιούλιο, ο οποίος θα ήθελε να γυρίσει σελίδα αντικαθιστώντας την... φυσικά με ένα crossover! Καλά διαβάσατε!
Η Alfa Romeo εξέπεμψε ισχυρό μήνυμα πριν από μερικά χρόνια με την ανανέωση της φίρμας μέσω μοντέλων υψηλού επιπέδου και με οικογενειακό προσανατολισμό. Η Giulia και η Stelvio είναι οι πρώτοι καρποί αυτής της αναγέννησης που, προς στιγμήν, μας έκαναν να ξεχάσουμε λίγο εκείνα τα μοντέλα που κράτησαν την Alfa Romeo κάτω από έναν τεχνητό αναπνευστήρα κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων του λιμού: Την Giulietta και τη MiTo.
Αυτή η τελευταία, είναι ήδη έτοιμη να υποκλιθεί στο κοινό, αποσυρόμενη τον προσεχή Ιούλιο, οπότε και η Alfa Romeo θα σταματήσει την παραγωγή της, σύμφωνα με τους συναδέλφους μας στο Motor.es.
Το περασμένο χρόνο, οι πωλήσεις της MiTo ήταν περίπου ανύπαρκτες στην Ευρώπη, με το κοντέρ να γράφει μόλις πάνω από 11.000 αυτοκίνητα. Μια απογοητευτική επίδοση για ένα μοντέλο που παίζει ελαφρώς σε δύο ταμπλό: Από τη μια με τα κλασικά, μαζικά χάτσμπακ τύπου VW Polo, αλλά επίσης σε μια ανώτερη κατηγορία με τα Audi A1 και MINI. Βέβαια, οι πωλήσεις της MiTo ήταν οκτώ φορές μικρότερες το 2017 από τις αντίστοιχες του Audi A1. Με το μοντέλο του Ingolstadt να πλησιάζει επίσης στο τέλος της καριέρας του, με τον αντικαταστάτη του όμως να βρίσκεται προ των πυλών –θα παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες- και πάνω σε νέα, σύγχρονη πλατφόρμα –MQB A0.
Οι φήμες λένε ότι η Alfa Romeo σκέφτεται να ανανεώσει τη MiTo όχι πλέον με τη μορφή ενός μίνι, αλλά μάλλον ως ένα κόμπακτ crossover. Ωστόσο, ο Μιλανέζος κατασκευαστής δεν έχει αποκρύψει την επιθυμία του να επικεντρωθεί σε μεγαλύτερα μοντέλα, απομακρυνόμενος από τα μικρά αυτοκίνητα.