Cadillac: To Escalade ξεπουλάει, οι ATS και CTS μένουν στο ράφι
Η CEO της General Motors, Mary Bara, έχει χαράξει μια νέα στρατηγική για την Cadillac, την οποία θέλει να κάνει υπολογίσιμο αντίπαλο των BMW, Mercedes-Benz και Audi.
Οι dealers της Cadillac στις ΗΠΑ, ωστόσο, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στη διάθεση των ATS και CTS και το μόνο μοντέλο που πουλάει σαν τρελό είναι το Escalade.
Παρότι το μεγάλο SUV είναι σημαντικά ακριβότερο από τα υπόλοιπα μοντέλα της Cadillac, ξεπερνώντας σε ορισμένες εκδόσεις τα 100.000 δολάρια, η ζήτηση ξεπερνά την παραγωγή, με τις πωλήσεις να έχουν αυξηθεί κατά 149% τον Ιανουάριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2014.
Προκειμένου να μην παρατηρηθούν ελλείψεις, το εργοστάσιο στο Arlington του Τέξας, στο οποίο κατασκευάζεται το Escalade, λειτουργεί με τρεις βάρδιες τις καθημερινές και υπερωριακά τα Σαββατοκύριακα.
«Ακόμα κι αν η εβδομάδα είχε επτά ή οχτώ ημέρες, και δουλεύαμε καθημερινά, και πάλι η αγορά θα απορροφούσε την παραγωγή», σχολίασε ένα στέλεχος της GM.
Την ίδια στιγμή, οι ATS και CTS, που θεωρητικά θα έπρεπε να προσελκύουν πελάτες από τη Σειρά 3, το Α4 και τη C-Class και τη Σειρά 5, το Α6 και την E-Class αντίστοιχα, έχουν αποτύχει παταγωδώς στο στόχο τους.
Για ν’ απαλλαγούν από τα αυτοκίνητα που μαζεύονται στις εκθέσεις τους, οι αντιπρόσωποι της μάρκας αναγκάζονται να κάνουν γενναίες εκπτώσεις: ένας dealer στο προάστιο Renton του Seattle κατέβασε την τιμή της ATS, που κανονικά κοστίζει 33.215 δολάρια, κατά 12.000! Αντίστοιχα, στο Missouri ένας άλλος dealer προσφέρει έκπτωση μέχρι 17.500 δολάρια για να «σπρώξει» την CTS των 45.000.
Η Cadillac προσπαθεί για περισσότερο από ένα χρόνο ν’ αυξήσει τις πωλήσεις των δύο μοντέλων της, δίχως όμως αποτέλεσμα. Έτσι, στα μέσα Δεκεμβρίου έκλεισε το εργοστάσιο του Lansing, όπου κατασκευάζονται οι ATS και CTS, για έξι εβδομάδες με στόχο να μειώσει το στοκ των απούλητων μοντέλων.
[Πηγή: Reuters]