BMW i8: Τον Ιούνιο ξεκινούν οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων

BMW i8: Τον Ιούνιο ξεκινούν οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων

Η μαζική παραγωγή για τα αυτοκίνητα των πελατών θα ξεκινήσει τον Απρίλιο

Με την ολοκλήρωση των εργασιών εξέλιξης και των τελευταίων προετοιμασιών πριν την παραγωγή στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, το λανσάρισμα του BMW i8 ολοκληρώνεται και οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν φέτος τον Ιούνιο από τις βασικές Ευρωπαϊκές αγορές.

Νωρίτερα, θα έχουν πραγματοποιηθεί ειδικές εκδηλώσεις σε διάφορες περιοχές του κόσμου σαν απάντηση στο τεράστιο ενδιαφέρον του κοινού για το BMW i8. Για το σκοπό αυτό, οι έμποροι του BMW i θα εφοδιάζονται με ανεξάρτητα, οχήματα demo. Η μαζική παραγωγή των οχημάτων των πελατών θα ξεκινήσει τον Απρίλιο. Οι πελάτες έχουν ήδη κάνει τις προ-παραγγελίες τους για το BMW i8 σε όλες τις μεγάλες αγορές από το φθινόπωρο του 2013. Ωστόσο, η ζήτηση για το BMW i8 ήδη υπερβαίνει τον προγραμματισμένο αρχικό, κλιμακούμενο όγκο παραγωγής.

Οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να πετύχουν κι' άλλες βελτιώσεις στους βασικούς δείκτες επιδόσεων και κατανάλωσης καυσίμου. Το i8 συνδυάζει επιτάχυνση 0–100 km/h σε 4,4 δευτ. με μέση κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών 2,1 λιτ./100 km και εκπομπές CO2 49 γραμ./km. Η σχετική κατανάλωση ηλεκτρισμού μετρήθηκε στις 11.9 kWh ανά 100 km.

Στο μηδενικών ρύπων all-electric mode, το BMW i8 έχει τελική ταχύτητα 120 km/h και αυτονομία 37 km στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος δοκιμών. Ανάλογα με την πηγή επαναφόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου - οικιακή ηλεκτρική πρίζα, επιτοίχιος πίνακας BMW i Wallbox, ή δημόσιος σταθμός φόρτισης - οι χρόνοι φόρτισης ποικίλουν από δύο (ή και λιγότερο) έως τρεις ώρες. Στο Sport mode το BMW i8 προσφέρει εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ)  80 - 120 km/h σε 2,6 δεύτερα. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h.

 Αν και τα αποτελέσματα που επιτυγχάνονται στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών επιτρέπουν γρήγορες συγκρίσεις με άλλα οχήματα και παρά το γεγονός ότι επηρεάζονται από  τις παραμέτρους ευνοϊκής φορολόγησης σε πολλές χώρες, οι μηχανικοί του BMW i8 έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση σε καθημερινές συνθήκες.

Σαν αποτέλεσμα, το BMW i8 παρουσιάζει εξαιρετική απόδοση όχι μόνο σε τυποποιημένες διαδικασίες δοκιμών αλλά και σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας: στις συνηθισμένες καθημερινές διαδρομές, με τη μπαταρία εξ αρχής πλήρως φορτισμένη, το BMW i8 μπορεί να καταναλώσει κάτω από 5 lit /100 km στην πόλη. Εάν η διαδρομή περιλαμβάνει και οδήγηση εκτός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση είναι κάτω από 7 lit.

Ακόμα και σε ταξίδια μεγαλύτερων αποστάσεων με υψηλότερες ταχύτητες, οι οδηγοί μπορούν να φροντίζουν η μέση κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 8 lit /100 km. Συνολικά, η κατανάλωση του plug-in υβριδικού μοντέλου είναι περίπου 50% καλύτερη από των σπορ μοντέλων με συμβατικό σύστημα κίνησης.

Παράλληλα το BMW i8 θα γίνει το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που προσφέρει αυτή την πρωτοποριακή τεχνολογία φωτισμού. Οι προβολείς λέιζερ είναι περίπου 30% πιο αποδοτικοί ενεργειακά από τους στάνταρ προβολείς LED του BMW i8 και παρέχουν σημαντικά ισχυρότερο φωτισμό στο δρόμο με εμβέλεια έως 600 μέτρα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube