Audi Sport GmbH: Εστίαση στα crossover και SUV παρά στα σούπερκαρ

Audi Sport GmbH: Εστίαση στα crossover και SUV παρά στα σούπερκαρ

Το τρεντ της αγοράς δεν μπορούσε να αγνοηθεί από την Audi, μιας και η εταιρεία διαθέτει ή θέλει να διαθέτει τουλάχιστον ένα σπορ crossover ή SUV σε κάθε κατηγορία τους.

Όποιος είδε τη Lamborghini Huracán Performante και την αστρονομική επίδοσή της στο Nürburgring και εντυπωσιάστηκε, ας μην περιμένει να δει κάτι ανάλογο από ένα Audi R8.

O Stephan Winkelmann, επικεφαλής της Audi Sport GmbH, ερωτώμενος από το Top Gear σχετικά με τις προτεραιότητες του τμήματός του απάντησε ότι «τα SUV είναι πιο σημαντικά από ένα R8 Performante».

«Με το που φτιάχνεις μια φίρμα, πρέπει να δημιουργήσεις και μια γκάμα», είπε ο Winkelmann. «Διαθέτουμε το R8 και θα φτιάξουμε παράγωγα προς διαφορετικές κατευθύνσεις. Αλλά έχουμε να δημιουργήσουμε και μια γκάμα που να είναι παγκοσμίως πιο εύκολη στην πώληση από τη σημερινή».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σπάμε το ρεκόρ μας στις Σέρρες με το νέο Audi R8 V10 [video]

Και καθώς αυτό είναι βαθιά απογοητευτικό για κάποιους και για μια σειρά από διαφορετικούς λόγους, με τους πιο πούρους της αυτοκινητικής δημοσιογραφίας να αναφωνούν «πουλήθηκαν», δεν βλέπουμε γιατί αυτό είναι απαραίτητα κακή ιδέα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τις Lamborghini Huracán LP610-4 & LP580-2 [video]

Ο Winkelmann στο παρελθόν ηγήθηκε της Lamborghini, μιας εταιρείας που βρισκόταν σταθερά στη ζωή της ανάμεσα σε οικονομικούς μπελάδες, μέχρι να βγάλει την Gallardo. Ένα μοντέλο που για τα δεδομένα της Sant’Agata ήταν ζεστό ψωμί. Και αυτό ανέβασε τα έσοδα της εταιρείας για να προχωρήσει σε πρότζεκτ, όπως η Performante. Τώρα, η Lamborghini προχωρά ολοταχώς με το πρότζεκτ της Urus, με τα έσοδα της οποίας ελπίζει να προχωρήσει σε μια εκστρατεία Le Mans και ένα διάδοχο της Miura.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi RS3 Sport Sedan

Κερδίζοντας περισσότερα χρήματα από τις πωλήσεις SUV σημαίνει περισσότερα σπορ Audi. Και όπως το έθεσε ο Winkelmann, «είμαστε ένας μικρός κατασκευαστής και πρέπει να κατευθύνουμε το σκάφος σε ασφαλή νερά».

Και ασφαλή νερά σημαίνει σαφώς και εξηλεκτρισμός.
«Οι προτεραιότητές μου είναι η προετοιμασία για την επόμενη δεκαετία», είπε ο Winkelmann. «Είμαι στο πόστο αυτό μόλις ένα χρόνο. Θέματα, όπως ο εξηλεκτρισμός και άλλα πράγματα είναι αυτά στα οποία καταναλώνω το 100% του διαθέσιμου χρόνου μου».

Και δεν χρειάζεται να ανησυχείτε σχετικά με αυτά που έκαναν το RS Division εξαιρετικό. Ο Winkelmann διαβεβαίωσε το Top Gear ότι το R8, το RS4 και η παρέα τους θα συνεχίσουν να παράγονται. «Δεν θα σταματήσουμε να φτιάχνουμε τα “εμβλήματά μας”. Αποτελούν μέρος αυτού που είμαστε. Δεν πρόκειται απλώς και μόνο για αριθμούς, αλλά για συναισθήματα», ολοκλήρωσε ο Winkelmann.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube