Tokyo Motor Show 2015: Νέο Toyota S-FR
To Toyota S-FR που προαλείφεται για αντίπαλος του Mazda MX-5 και μάλιστα στην JDM με αισθητά χαμηλότερη εκτιμώμενη τιμή, έκανε τη φυσική πρεμιέρα του.
Ύστερα από την αποκάλυψη online πριν από δύο εβδομάδες, το πρωτότυπο Toyota S-FR έκανε το ντεμπούτο του με τη φυσική πια παρουσία του στο 44o Tokyo Motor Show.
To νέο Toyota S-FR, ένα ρόουντστερ αμφισβητούμενης αισθητικής, πρόκειται για ένα μοντέλο που βρίσκεται στα πρόθυρα της παραγωγής, η οποία εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει μέσα στο 2016. Η Toyota δεν έχει δώσει καμία πληροφορία σχετικά με τον κινητήρα του S-FR, αλλά οι φήμες μιλούν για ένα 1.500άρι μοτέρ βενζίνης, καταγωγής Corolla (JDM), αλλά με άμεσο ψεκασμό και κάποιες ακόμα τροποποιήσεις που θα ανεβάζουν την ισχύ και ροπή του στα 130 άλογα και στα 15 kgm, αντίστοιχα.
Τα παραπάνω νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν σε πρώτο άκουσμα, αλλά το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου (κάτω από τα 1.000 kg), η πίσω κίνηση και το σφιχτό 6άρι σασμάν αναμένεται να δημιουργήσουν τόσο ένα ευχάριστο όσο και αποτελεσματικό σύνολο. Σε συνδυασμό δε με μια αναμενόμενη τιμή που στην Ιαπωνία θα είναι 8,5-9.000 ευρώ μικρότερη από το τοπικά πωλούμενο Mazda MX-5 των 19.000 ευρώ, μπορούμε να μιλάμε και για ένα φθηνό αυτοκίνητο.
To νέο Toyota S-FR θα έχει για ανάρτηση διπλά ψαλίδια εμπρός πίσω και αναμένεται να διατηρήσει τις διαστάσεις του πρωτοτύπου: 3,99 m μήκος, 1,70 πλάτος και 1,32 m ύψος, με το μεταξόνιο στο 2,48 m.
Οι πληροφορίες αυτές βέβαια αφορούν την ιαπωνική αγορά. Η διαθνής και πολύ περισσότερο η ευρωπαϊκή έκδοση, αν υπάρξουν τέτοιες, ενδέχεται να χρησιμοποιούν άλλο μοτέρ. Και γιατί όχι, ένα S-FR με 1.200άρι μοτέρ τούρμπο, αυτό που είδαμε στο Toyota Auris 1.2 τούρμπο, λίγο παραπάνω πειραγμένο δεν ακούγεται άσχημα για την Ελλάδα.
[Πηγή Toyota]