LA Auto Show: Lamborghini Huracán LP 580-2
Χαράς ευαγγέλια για τους σκληροπυρηνικούς! Η Lamborghini παρουσίασε στην Έκθεση του Los Angeles τη νέα, αποκλειστικά πισωκίνητη, Huracan με λιγότερους ίππους, αλλά ελαφρύτερη και με πιο σπορ ρυθμίσεις
Η πισωκίνητη Lamborghini Huracán είναι γεγονός! Η νέα έκδοση της «μικρής» Lambo εγκαταλείπει την μόνιμη τετρακίνηση και έχει μεν μικρότερη ιπποδύναμη, αλλά είναι ελαφρύτερη, με πιο σκληρή ανάρτηση και «πιο σκληροπυρηνική οδική συμπεριφορά», σύμφωνα με την Ιταλική εταιρεία.
Η νέα έκδοση θα αρχίσει να διατίθεται πολύ σύντομα και το κυριότερο θα είναι σημαντικά φθηνότερη από την τετρακίνητη LP 610-4 (στις ΗΠΑ αναμένεται να είναι 50.000 δολάρια πιο φθηνή).
Η ίδια η Lamborghini στο επίσημο δελτίο τύπου χαρακτηρίζει τη νέα πισωκίνητη Huracán με λέξεις όπως «σπορ» και «συμμετοχική». Έχει τρία προγράμματα οδήγησης τα οποία και τα τρία θα είναι ρυθμισμένα «με υπερστροφικά χαρακτηριστικά, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη μιας αυθεντικής πισωκίνητης συμπεριφοράς.
Δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφισβητήσουμε το γεγονός ότι η πισωκίνητη Lambo θα προσφέρει μια πιο «διαισθητική» υπερστροφή ισχύος. Επίσης θα βοηθήσει τη Huracán να πάρει τις αναγκαίες αποστάσεις από το αποκλειστικά τετρακίνητο Audi R8, με το οποίο μοιράζεται αμάξωμα και μηχανικά μέρη. Η ισχύς φτάνει στους τεράστιους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων. Ο τοποθετημένος στο κέντρο 5.2 V10 κινητήρας αποδίδει 580 PS και 55 kgm ροπής. Αν και είναι ριγμένος κατά 30 ίππους και 2 kgm ροπής σε σχέση με την τετρακίνητη LP 610-4, επωφελείται ωστόσο από την απώλεια 33 κιλών βάρους, γι αυτό και η τελική της ταχύτητα υπολείπεται κατά μόλις 5 km/h, αγγίζοντας τα 320 km/h. Στο 0-100 km/h η νέα πισωκίνητη Huracán είναι επίσης 0,2” πιο αργή από την τετρακίνητη με χρόνο 3,4”.
Με κατανομή βάρους 40:60 εμπρός πίσω η LP 580-2 υπόσχεται μια εντελώς νέα οδηγική εμπειρία, με πιο επιθετική και κοφτερή οδική συμπεριφορά. Ο πνευματικός διάδοχος της Gallardo LP 550-2 θα έχει μεγαλύτερες αντιστρεπτικές και πιο σκληρά ελατήρια, προκειμένου να οξυνθεί η απόκριση στις εντολές του οδηγού, όταν στρίβει.
Η Lamborghini φρόντισε να διαφοροποιήσει την πισωκίνητη Huracán και οπτικά, αν και θα πρέπει να είναι κανείς ειδήμων για να εντοπίσει τις διαφορές. Στο εμπρός μέρος οι αεραγωγοί χαμήλωσαν και απέκτησαν νέο σχήμα, ώστε να βελτιωθεί και η αρνητική άντωση μπροστά. Με την ίδια λογική, η πίσω αεροτομή και το diffuser επανασχεδιάστηκαν ώστε να «καθαρίζουν» τη ροή του αέρα γύρω από τον εντυπωσιακό πίσω προφυλακτήρα. Το εσωτερικό είναι πάντως ίδιο με της τετρακίνητης Huracan με κύρια χαρακτηριστικά τον TFT πίνακα οργάνων 12,3” και τα εμπνευσμένα από μαχητικά χειριστήρια.
Η Lamborghini λέει πως οι επιλογές χρωμάτων και συνδυασμών για το εξωτερικό και την καμπίνα είναι «απεριόριστες». Υποστηρίζει ακόμα ότι όσον αφορά τη συμπεριφορά και την οδηγική εμπειρία, η Huracan είναι ισάξια των Miura, Countach και Diablo.
«Η πισωκίνητη έκδοση ταιριάζει γάντι στην γκάμα της Huracán και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια ακόμα πιο έντονη και σκληροπυρηνική οδηγική εμπειρία ή σε όσους ήδη οδηγούν γρήγορα πισωκίνητα αυτοκίνητα, αλλά θέλουν να κάνουν ένα βήμα παραπάνω και να αποκτήσουν μια Lamborghini», αναφέρει χαρακτηριστικά ο διευθύνων δύμβουλος της εταιρείας, Stephan Winkelmann και συνεχίζει « Αυτή είναι η πιο καθαρόαιμη έκφραση της φιλοσοφίας Lamborghini σήμερα, που συνδυάζει τον ενθουσιασμό με κορυφαία τεχνολογία. Είναι ένα πολύ σοβαρό αυτοκίνητο για πολύ σοβαρούς οδηγούς, που μεγιστοποιεί την χαρά της οδήγησης».