Auto Guangzhou: BMW Compact Sedan για 1 Series σεντάν

Auto Guangzhou: BMW Compact Sedan για 1 Series σεντάν

Η BMW αποκάλυψε το νέο Compact Sedan concept στο Guangzhou Auto Show 2015, στην Κίνα, πρόκριμα της σεντάν 1 Series.

Σχεδιασμένο για να περιγράψει πώς θα είναι η μελλοντική 1 Series σεντάν, όπως είχαμε γράψει κατ' απολειστικότητα το 2013, το πρωτότυπο BMW Compact Sedan παρουσιάστηκε στο κινεζικό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Guangzhou σε μια εντυπωσιακή μπρονζέ απόχρωση - Liquid Metal Bronze- που ιριδίζει και αλλάζει σε σκούρο και φωτεινό ανάλογα από πού το κοιτάξεις.

Κατά τα λοιπά σχεδιαστικά πράγματα, το BMW Compact Sedan εμπρός υλοποιείται με μια σπορ μάσκα με λεπτή νεφροειδή γρίλια, φανάρια LED και χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα. Πηγαίνοντας προς τα πίσω, παρατηρούμε τα αδρό κόψιμο στους θόλους, το πλαίσιο στα παράθυρα από γυαλισμένο αλουμίνιο και τις εντυπωσιακές και κομψές ζάντες των 20”. Εντύπωση προκαλούν τα έντονα εξέχοντα «νεύρα», η χαρακτηριστική και παραδοσιακή κούρμπα Hofmeister, εκεί που ενώνονται οι πίσω κολόνες με τα παράθυρα, και τις λαβές soft-touch στις πόρτες που τις ανοίγουν με ένα πάτημα.

Στην καμπίνα δεν υπάρχουν εκπλήξεις, καθώς ακολουθείται η πεπατημένη της BMW με το οικείο ταμπλό που για τις ανάγκες του πρωτοτύπου είναι διακοσμημένο με έντονα πορώδες ξύλο και βουρτσισμένο αλουμίνιο. Το σαλόνι είναι ντυμένο με δέρμα Nappa, υπάρχει a head-up display και χειριστήρια αφής, επικαθήμενη στο ταμπλό 8,8άρα οθόνη για το σύστημα πολυμέσων, πορτοκαλί διακοσμήσεις, φωτιζόμενες ακμές και φωτισμός περιβάλλοντος, και πανοραμική οροφή.

Στο πίσω κάθισμα, που είναι σχεδιασμένο για να υποδέχεται αποκλειστικά δύο επιβάτες, υπάρχει πρόβλεψη έτσι ώστε ο καθένα να έχει τη δική του ρύθμιση στο σύστημα κλιματισμού/θέρμανσης/ αερισμού. Ενώ όπως υπογραμμίζει η BMW, υπάρχει «ασυνήθιστα μεγάλος χώρος και “αέρας”».      

Η γερμανική εταιρεία δεν έκανε λόγο για τεχνικές προδιαγραφές, αλλά γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο θα πατά στην πλατφόρμα UKL και θα κινείται από την ήδη γνωστή γκάμα των 3κύλινδρων και 4κύλινδρων της BMW. Στάνταρ κίνηση θα είναι στους εμπρός τροχούς, αλλά αναμένεται να υπάρχουν και εκδόσεις με έξτρα σύστημα που θα δίνει κίνηση και στον πίσω άξονα.

[Πηγή BMW]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube