Η Vredestein συντηρεί το θρύλο του Audi Quattro
Η ολλανδική Vredestein εξελίσσει και κατασκευάζει καινούρια λάστιχα για το θρυλικό Audi Quattro.
Η Audi δημιούργησε έναν θρύλο στις αρχές της δεκαετίας του ’80 όταν χρησιμοποίησε την 4κίνηση σε μια εφαρμογή για σπορ οδήγηση και όχι για εκτός δρόμου περιπέτειες.
Το σύστημα μετάδοσης σε όλους τους τροχούς προσαρμοσμένο σε ένα γοητευτικό κουπέ, το οποίο εξελίχθηκε σε ένα πολύ πετυχημένο αγωνιστικό ράλι, άνοιξε ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκας. Και παρότι από τότε η μάρκα έχει εξελιχθεί ραγδαία, αναπτύσσοντας σημαντικές τεχνολογίες, πάνω σε αυτό βασίζεται ακόμη σε μεγάλο βαθμό το marketing της Audi.
Το πρώτο μακρύ Quattro είχε τροχούς 15x6 ιντσών και λάστιχα 205/60, οι οποίοι στο facelift του 1984 έγιναν 15x8 με λάστιχα 215/50. Σήμερα, τα μόνα διαθέσιμα καινούρια λάστιχα στην αυθεντική διάσταση είναι τα ημισλικ R888 της Toyo. Ένα λάστιχο το οποίο προσφέρει μεν πολύ κράτημα αλλά δεν ταιριάζει σε ένα αυτοκίνητο σχεδόν 40 χρόνων. Λόγω της πολύ υψηλής πρόσφυσης καταπονεί την ανάρτηση και φέρνει στην επιφάνεια αδυναμίες του πλαισίου. Και δεν είναι ό,τι καλύτερο για τη βροχή.
Δείτε ακόμη Η Bridgestone εξελίσσει καινούρια λάστιχα για την Jaguar XJ220
Η ολλανδική Vredestein έρχεται να δώσει λύση στο πρόβλημα, προσθέτοντας τη σειρά Sprint+ στην οικογένεια Classic των προϊόντων της. Το λάστιχο θα έχει κλασική σχεδίαση ’70s-’80s, αλλά στη δομή του θα είναι ένα απολύτως σύγχρονο ελαστικό. Το πρώτο λάστιχο αυτής της νέας σειράς θα αφορά το αυθεντικό πρώτο Audi Quattro στη μεγαλύτερη διάσταση, αυτή του facelift, δηλαδή 215/50 R15.
Δείτε ακόμη Η Bridgestone διέσωσε το θρύλο της Jaguar XJ220 [video]
Τα λάστιχα για κλασικά αυτοκίνητα είναι ένα αναπτυσσόμενο κομμάτι της αγοράς, με την Pirelli και την Bridgestone να είναι οι δύο πιο σημαντικοί παίχτες που ασχολήθηκαν από νωρίς με αυτό.