Alfa Romeo μπορεί πιάσει πάνω από €20 εκατ. στη Rétromobile 2019
Κάθε Rétromobile και δημοπρασία. Η διοργάνωση του 2019 δεν θα ξεφύγει από τον κανόνα, με κορυφαίο δείγμα αυτή την Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta που εκτιμάται ανάμεσα στα 16 και στα 22 εκατ.
Ακόμα μια δημοπρασία στη Rétromobile και πάλι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που καλείται να σπάσει τα ταμεία. Το Σαλόνι του 2019 της Rétromobile ξεκίνησε να παρουσιάζει το πρόγραμμά του για τη διοργάνωση του 2019, ξεκινώντας με το περιεχόμενο της παραδοσιακής δημοπρασίας Artcurial. Ένα συνηθισμένο πλέον γεγονός, στο περιθώριο της Rétromobile, που κάθε χρόνο καταρρίπτει το προηγούμενο ρεκόρ.
Τον προσεχή Φεβρουάριο λοιπόν, κάμποσοι εκατομμυριούχοι συλλέκτες θα κονταροχτυπηθούν για την αγορά μιας σπάνιας Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta, που κατασκευάστηκε μόνο σε πέντε κομμάτια το 1939 (από τα 32 συνολικά σασί της 8C της εποχής), στην αυγή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Το αυτοκίνητο έχει ήδη σαγηνεύσει το κοινό σε διεθνή Concours d’Élégance, κερδίζοντας βραβεία πρόσφατα. Αλλά τον Φεβρουάριο θα πρέπει να πείσει τους πιθανούς αγοραστές οι οποίοι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Artcurial, θα προσπαθήσουν να πλειοδοτήσουν μεταξύ 16 και 22 εκατομμυρίων ευρώ γι’ αυτό το προπολεμικό θαύμα της αυτοκίνησης.
Η παραγωγή της 8C 2900B ξεκίνησε το 1937 και ο σχεδιασμός της προχώρησε σε κάποιες παραχωρήσεις για να γίνει πιο άνετη και πιο αξιόπιστη. Σε αυτό το πλαίσιο, το 8κύλινδρο σε σειρά μοτέρ των 2.905 cc κατέβηκε σε συμπίεση (από 6,5:1 στα 5,75:1) και σε ισχύ -από τα 220 στα 180 ονομαστικά άλογα.
Το σασί της 2900B ήταν διαθέσιμο σε δύο μεταξόνια: Corto στα 2,8 m και Lungo στα τρία μέτρα. Τα περισσότερα από τα 32 σασί τα «έντυσε» η Carrozzeria Touring και λίγα ο PininFarina.
Η συγκεκριμένη Alfa Romeo 8C 2900B Touring Berlinetta ανήκει στην ίδια οικογένεια από το 1976. Πριν έρθει στα χέρια του τελευταίου ιδιοκτήτη, ξεκίνησε τη διαδρομή της το 1939, οπότε και πουλήθηκε στην Ιταλία, για να εισαχθεί την επόμενη χρονιά στη Βρετανία, όπου πέρασε από τα χέρια τεσσάρων διαφορετικών ιδιοκτητών, πριν καταλήξει στο σημερινό. Το ποσό που την αγόρασε το 1976 παραμένει άγνωστο, αλλά 42 χρόνια αργότερα ετοιμάζεται να αλλάξει σπίτι και πάλι, καθώς ο γιος του τελευταίου αγοραστή τη δημοπρατεί.
Αυτό λοιπόν το εμβληματικό μοντέλο που θα μπορούσε να ξαναγράψει το ρεκόρ για την Casa del Biscione και να πάρει τον τίτλο της «πιο ακριβής Alfa Romeo στην Ιστορία» από μια άλλη 8C 2900B, μια Lungo Spider, που πουλήθηκε το 2016 για 19,8 εκατ. ευρώ.