Ξεκίνησε η διάθεση των νέων Audi A4 Avant και A5 Sportback g-tron 2018
Η Audi δρομολόγησε επιτέλους την εμπορική διεύρυνση της γκάμας των μοντέλων g-tron με την προσθήκη των A4 Avant και A5 Sportback.
Αμφότερα τα αυτοκίνητα είχαν κάνει αισθητή την παρουσία τους στο σταντ της Audi στο Salon de l’ Automobile 2017, τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη.
Στο σημείο αυτό να διευκρινίσουμε για τους μη γνωρίζοντες ότι η τα μοντέλα της Audi με τη σήμανση g-tron είναι διπλού καυσίμου, καίγοντας είτε βενζίνη είτε φυσικό αέριο (compressed natural gas -CNG) ή αντί γι’ αυτό το κλιματικά φιλικό καύσιμο της εταιρείας, το e-gas.
Τα αυτοκίνητα κινούνται από ένα δίλιτρο κινητήρα TFSI που αποδίδει 170 PS και 27,5 kgm. Όταν δε συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, που είναι η στάνταρ επιλογή, τα A4 g-tron, χρειάζeται 8,5” για το σπριντ των 0-100 km/h και πιάνει τα 226 km/h, ενώ το A5 g-tron διαφέρει στις επιδόσεις μόνο στην τελική ταχύτητα με 223 km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi A3 Sportback g-tron
Το Ingolstadt αναφέρει ότι και οι δύο εκδόσεις των Audi A4 Avant και A5 Sportback μπορούν να διανύσουν χωρίς γέμισμα μέχρι 950 km, από τα οποία τα 500 km καλύπτονται αποκλειστικά με την καύση CNG. Για λόγους ασφαλείας και απόδοσης, η ηλεκτρονική διαχείριση του μοτέρ μόλις η πίεση στη δεξαμενή του αερίου πέσει κάτω από τα 10 μπαρ αλλάζει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης. Οι δεξαμενές που είναι φτιαγμένες από CFRP και GFRP βρίσκονται κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ και μπορούν να αποθηκεύσουν 19 kg αερίου σε πίεση 200 μπαρ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro S tronic
Όπως είναι φυσικό, η παραπάνω τοποθέτηση επιβαρύνει το πορτμπαγκάζ στα δύο μοντέλα, παραμένοντας όμως με αξιοπρεπή χωρητικότητα, 415 lt για το A4 Avant g-tron και 390 lt για το A5 Sportback g-tron.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen: Νέος 1.000άρης κινητήρας τούρμπο φυσικού αερίου
Στη Γερμανία ήδη άνοιξε το βιβλίο παραγγελιών και για τα δύο μοντέλα, με τιμή εκκίνησης τις €40.300 για το Α4 και τις €40.800 για το A5. H ελληνική αντιπροσωπεία της Kosmocar δεν έχει ακόμη ανακοινώσει των αυτοκινήτων, κάτι που θα γίνει μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο.
Δεν γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι για τα μελλοντικά σχέδια της Audi το φυσικό αέριο, αλλά και εναλλακτική επιλογή αντί του εξηλεκτρισμού μιας και προσαρμόζεται στην υφιστάμενη τεχνολογία βενζινοκινητήρων, αλλά η φίρμα ετοιμάζεται να κάνει μεγάλη παρουσίαση της τεχνολογίας αυτής στην IAA 2017, τον επόμενο μήνα στη Φρανκφούρτη.
[Πηγή Audi]