To νέο SΕΑΤ Ateca FR πρόκριμα για το 300άρι Cupra

To νέο SΕΑΤ Ateca FR πρόκριμα για το 300άρι Cupra

To νέο σπορ τριμάρισμα FR στο Ateca του δίνει την αύρα και την επιθετικότητα, προϊδεάζοντάς μας για το τι πρέπει να περιμένουμε με την έκδοση Cupra.

Το νέο επίπεδο FR στο SΕΑΤ Ateca μας δίνει μπόλικες νότες για το πώς θα είναι το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας που αναμένεται να έρθει αργότερα μέσα στο 2017.

Όπως και τα υπόλοιπα FR στην γκάμα της SΕΑΤ, το Ateca FR αγριεύει στο κοσμητικό επίπεδο, πιθανότατα και μέσω κάποιων αισθητικών ενισχύσεων που αργότερα θα δούμε στο Ateca Cupra. Το κορυφαίο της γκάμας του μοντέλου που αναμένεται να λανσαριστεί με δίλιτρο μοτέρ τούρμπο και απόδοση 300 άλογα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το SEAT Ateca 1.0 TSI

Ωστόσο, για την περίσταση του FR τα πράγματα εστιάζονται στο ντιζάιν. Στάνταρ 18άρες ζάντες (έξτρα σε 19”), φρύδια στα φτερά βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος, πλευρικά μαρσπιέ με αλουμινένια διακόσμηση και χρωματική αντίστιξη μέσω ενός μαύρου σπόιλερ. Ανασχεδιασμένοι επίσης είναι οι προφυλακτήρες, με πιο ανάγλυφες σχάρες και επίσης με αλουμινένια διακόσμηση.
 

Στην καμπίνα, τα Ateca FR έχουν αλουμινένια λωρίδα στις επένδυση των θυρών, τιμόνι ντυμένο με δέρμα και ενθέσεις μα γυαλιστερό μαύρο, επένδυση Alcantara στα καθίσματα ή –έξτρα- δερμάτινη επένδυση με κόκκινες ραφές.

Στον τομέα των κινητήρων δεν έχουμε να κάνουμε με τίποτα διαφορετικό, με το αυτοκίνητο να φορά τα μοτέρ της υφιστάμενης γκάμας. Δηλαδή, βενζίνες και ντίζελ από 150 έως 190 άλογα, συνδυασμένα με χειροκίνητο σασμάν ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. H μόνη, αλλά ιδιαίτερα σημαντική προσθήκη στην γκάμα είναι ένα νέο δίλιτρο μοτέρ βενζίνης με 190 PS που ισοφαρίζει σε ισχύ το δίλιτρο ντίζελ. Έξτρα είναι το σύστημα τετρακίνησης 4Drive που συνταιριάζεται με τα ντίζελ και τα δυνατότερα μοτέρ βενζίνης. Επίσης διατίθεται Dynamic Chassis Control και τιμόνι μεταβαλλόμενης υποβοήθησης.

 

Το νέο SΕΑΤ Ateca FR θα λανσαριστεί επίσημα τον Μάιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βαρκελώνης, οπότε και θα επιβεβαιωθούν οι προδιαγραφές και η τιμή των εκδόσεων. Η εκτίμησή μας είναι ότι θα στοιχίζει από 1.200 έως 1.600 ευρώ ακριβότερα από την αντίστοιχη έκδοση Style. Με άλλα λόγια αναμένουμε ένα 1.0 TSI να ξεκινά λίγο πιο κάτω από τις 23 χιλιάδες, το 1.4 TSI ACT κοντά στις 28.000 ευρώ, ενώ στα ντίζελ το 1.600άρι από τα 27 χιλιάρικα και το δίλιτρο 4Drive κάτι λιγότερο από €29.000.

[Πηγή SEAT]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube