Nέο Ford Focus RS: Μηχανολογική αρτιότητα
Tα θρυλικά διακριτικά RS επιστρέφουν στο νέο Ford Focus. Έτσι δημιουργείται το απόλυτο hot χάτσμπακ, το οποίο θα κυκλοφορεί στους δρόμους μας από τις αρχές του 2016.
Tα θρυλικά διακριτικά RS επιστρέφουν στο νέο Ford Focus. Έτσι δημιουργείται το απόλυτο hot χάτσμπακ, το οποίο θα κυκλοφορεί στους δρόμους μας από τις αρχές του 2016.
Ο 4κύλινδρος 2.3 EcoBoost, ο κινητήρας που χρησιμοποιείται και στη νέα Mustang, για την περίσταση διαθέτει τούρμπο twin-scroll χαμηλής αδράνειας και μεγαλύτερο συμπιεστή, για μεγαλύτερη παροχή. Συνδυάζεται με μεγαλύτερο intercooler και νέα εισαγωγή αέρα, έτσι ώστε να αποδίδει 350 PS στις 6.000 rpm. Η μέγιστη ροπή των 44,9 kgm είναι διαθέσιμη σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, από τις 2.000 έως τις 4.500 rpm, ενώ φτάνει ως τα 48,1 kgm για 15” χάρη στη λειτουργία overboost.
Το ενισχυμένο χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο έχει απόλυτη αίσθηση και κοντές διαδρομές, ενώ στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η οδική συμπεριφορά του Focus RS καθορίζεται από τέσσερα προγράμματα λειτουργίας: Normal, Sport, Track και Drift Mode. Το τελευταίο, που έχει σεταριστεί με τη βοήθεια του Ken Block, κάνει την εντυπωσιακή ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση να μοιάζει παιχνιδάκι. Ενώ, αν ο στόχος είναι η απόλυτη επίδοση στην ευθεία, το 4,7” που χρειάζεται για το 0-100 km/h χάρη στο launch control, δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις ικανότητες του RS.
Η εντυπωσιακή εμφάνιση του αμαξώματος συνδυάζεται με πλούσιο εξοπλισμό και μοναδικά σπορ χαρακτηριστικά στο εσωτερικό. Τα κορυφαία καθίσματα της Recaro στηρίζουν σωστά το σώμα του οδηγού, και το σύστημα infotainment SYNC 2 με οθόνη αφής 8” και φωνητικές εντολές φροντίζει για την ψυχαγωγία του, όταν βέβαια οι συνθήκες δεν επιτρέπουν να το κάνει το ίδιο το αυτοκίνητο...