| DRIVE Team Επικοινωνία
Πολλές εταιρείες διαθέτουν συστήματα launch control για τα κορυφαία σπορ μοντέλα τους, σε συνδυασμό με ημιαυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Συνηθίζουν όμως να βάζουν περιορισμούς στη χρήση του και να ακυρώνουν την εγγύηση του αυτοκινήτου αν ο οδηγός ξεπεράσει έναν σ συγκεκριμένο αριθμό εκκινήσεων.
Η Porsche όμως όχι. Για να μας αποδείξει την αξιοπιστία του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK άφησε δημοσιογράφους και υποψήφιους πελάτες να ασελγήσουν στην 911 Turbo S, κάνοντας 1.600 εκκινήσεις σε διάστημα μιας εβδομάδας. Τέσσερις από αυτές τις έκανε το DRIVE.
Η Porsche όμως όχι. Για να μας αποδείξει την αξιοπιστία του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK άφησε δημοσιογράφους και υποψήφιους πελάτες να ασελγήσουν στην 911 Turbo S, κάνοντας 1.600 εκκινήσεις σε διάστημα μιας εβδομάδας. Τέσσερις από αυτές τις έκανε το DRIVE.
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!