Παραδοσιακά η Porsche 911 GT3 μιλάει στον οδηγό καλύτερα από κάθε άλλη 911. Η νέα της έκδοση, με τις μεγαλύτερες διαστάσεις της 991, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και την ενεργητική τετραδιεύθυνση, δημιούργησε κάποιες αμφιβολίες για το αν παραμένει καθαρόαιμη.
Οι συνεργάτες -και φίλοι μας πλέον- στην RSR Nürburg πρόσφεραν μια από τις καινούργιες GT3 τους και ο Μιχάλης Γεωργιάδης διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Ο συγκλονιστικός κινητήρας, η απίστευτη αίσθηση των χειριστηρίων και οι αμέτρητες δυνατότητες ρύθμισης της τροχιάς κάνουν αυτή τη GT3 ακόμα πιο εθιστική από τις προηγούμενες. Τουλάχιστον μέχρι την έλευση της νέας GT3 RS.
Στο DRIVE Οκτωβρίου που κυκλοφορεί μπορείτε να διαβάσετε τη συγκριτική δοκιμή της Porsche 911 GT3 με το Nissan GT-R.
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!