Επιτέλους έφτασε η ώρα να δούμε και να ακούσουμε το νέο υπεραυτοκίνητο της Ford. Σχεδόν ένας χρόνος πέρασε από την νίκη στο Man στην κατηγορία GTE PRO και οι Άγγλοι συνάδελφοί μας οδήγησαν την έκδοση δρόμου του νέου GT.
Η Ford θα κατασκευάσει μόλις 1.000 GT μέσα στην επόμενη τετραετία και το καθένα κοστίζει τουλάχιστον 450.000 δολάρια. Η ανθρακονημάτινη μπανιέρα καθίζει δύο και πίσω τους φωλιάζει ο ισχυρότερος EcoBoost όλων των εποχών, ένας V6 3,5 λίτρων με 647 ίππους και 76,2 kgm ροπή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το νέο Ford GT
Τα νέα όμως δεν σταματούν εδώ, μιας και το νέο GT έχει αρκετά «ψαγμένη» αεροδυναμική και ανάρτηση, στοιχεία που έχουν δώσει ήδη τα πειστήρια τους στους αγώνες.
Ο Matt Prior μας τα εξηγεί όλα αυτά οδηγώντας στους γύρω ορεινούς δρόμους της Utah και στην πίστα Utah Motorsport Campus, το σπίτι της αγωνιστικής σχολής οδήγησης της Ford Performance.
[Πηγή: Autocar UK]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!