Κατά τα φαινόμενα δοκιμάζει νέες αεροδυναμικές εφαρμογές για το νέο, ανασχεδιασμένο R8 GT, καθώς φορά διαφορετική πτέρυγα από αυτή που είδαμε στην παρουσίαση του αυτοκινήτου τον Ιούλιο στις 24 Ώρες του Le Mans και διαφορετικό διαχύτη.
Να θυμίσουμε ότι η το νέο R8 GT, που αντικαθιστά και το R8 [video] και το R8 GT πρώτης γενιάς, θα χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του 5,2λιτρου V10. Ένα 6άρι χειροκίνητο σασμάν θα είναι στάνταρ στο επερχόμενο πισωκίνητο GT, ενώ ένα αυτόματο διπλόδισκο 7άρι θα διατίθεται στο τετρακίνητο, του οποίου η επιτάχυνση 0-100 km/h εκτιμάται στα 3,4” και η τελική ταχύτητα στα 320 km/h.
Οι αλλαγές σε σχέση με το R8 GT πρώτης γενιάς περιλαμβάνουν πιο μεγάλο σπόιλερ εμπρός, μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα και μια μεγάλη πίσω πτέρυγα. Η έκδοση Spyder αναμένεται να λανσαριστεί τον επόμενο χρόνο.
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!