Η Jaguar XE θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει την αλουμινένια πλατφόρμα που παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο crossover C-X17.
Αυτό, την καθιστά αμέσως ως το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας με αλουμινένιο πλαίσιο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε βάρος, κατανάλωση και οδικά χαρακτηριστικά.
Η ανάγκη της XE για τη βρετανική εταιρεία προέκυψε με την διακοπή της X-type, που οδήγησε στην απώλεια ενός κομματιού των πωλήσεων της κατηγορίας που αλωνίζουν τα Audi A4, BMW 3 και Mercedes-Benz C-Class. Τώρα όμως θέλει να επανέλθει με ένα εντελώς καινούργιο μοντέλο.
Οι κινητήρες που θα απαρτίζουν την γκάμα του μοντέλου είναι και αυτοί καινούργιοι, 4κύλινδροι αλουμινένιοι βενζίνης και πετρελαίου, που ανήκουν στην οικογένεια Ingenium. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της βρετανικής φίρμας, θα υπάρχει έκδοση κινητήρα με τελική ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 300 km/h, ενώ θα υπάρχει και έκδοση που θα εκπέμπει κάτω από 100 g/km CO2.
Περισσότερα για το νέο βασικό μοντέλο της Jaguar θα μάθουμε πριν το τέλος του έτους, με την παραγωγή του να ξεκινά σε περίπου ένα χρόνο.
[Πηγή Touriclips και Jaguar]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!