Μια «βόλτα» μέσα στην πίστα της Imola είναι ένα από τα «θέλω» κάθε βενζινοαίματου σε αυτόν τον πλανήτη. Και όταν πρόκειται να την κάνεις με ένα απύθμενα δυνατό, αλλά και σπάνιο κομμάτι, όπως είναι η Ferrari FXX K, αυτό το «θέλω» παίρνει διάσταση δυσθεώρητη.
Στην περίπτωση που το έχετε ξεχάσει -πώς θα μπορούσατε, βέβαια- να σας θυμίσουμε ότι η FXX K είναι η έκδοση πίστας της LaFerrari. Από το όνομα καταλαβαίνετε σαφώς ότι αποδίδει τιμές στην FXX και φυσικά διατηρεί ατόφια τη μονάδα ισχύος (θερμικό μοτέρ και ηλκεκτρομοτέρ) και την πίσω κίνηση του υβριδικού σούπερκαρ από το Maranello. Τους 1.050 PS από το αναβαθμισμένο 6,3λιτρο V12 που κέρδισε 87 άλογα σε σχέση με το στάνταρ μοτέρ της LaFerrari αναλαμβάνει να βάλει στην άσφαλτο της πίστας, το ειδικό για σιρκουί set-up.
Αλλά όλα τα λεφτά είναι ήχος. Βάλτο το video να παίξει και το volume στο φουλ…
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!