Δημοσιευμένο ως μέρος της προωθητικής καμπάνιας πριν από την έναρξη των ευρωπαϊκών πωλήσεων, το κλιπ μας δείχνει τον τεχνικό διευθυντή της Chevrolet Europe, Patrick Herrmann, να οδηγεί την Corvette Stingray στο Nordschleife και να μας εξηγεί κάποια από τα σημαντικά στοιχεία του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο μηχανικό για τη δυναμική συμπεριφορά της Corvette Stingray, Jim Mero, «To Nürburgring είναι γνωστό πόσο απαιτητική πίστα είναι, οπότε αποτελεί πρώτης τάξεως πεδίο για το σκοπό μας, που είναι να ρυθμίσουμε στη λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά του κρατήματος και της κύλισης της ευρωπαϊκής Corvette Stingray». Και πρόσθεσε: «Δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή στο set-up της ανάρτησης και του τιμονιού στο Nürburgring, καθώς οι ευρωπαϊκοί δρόμοι είναι αρκετά διαφορετικοί από αυτούς των ΗΠΑ, το ίδιο και οι συνήθειες των Ευρωπαίων οδηγών».
Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι η Chevrolet Corvette Stingray φορά ένα 6,2λιτρο V8, με ισχύ 466 PS και ροπή 64,2 kgm. Όσον αφορά τις επιδόσεις, πετυχαίνει χρόνο στα 0-100 km/h se 3,9” με τη χρήση του δυναμικού πακέτου Z51 Performance Package –αεροδυναμικά βοηθήματα, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα λίπανσης με ξηρό κάρτερ και αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης.
[Πηγή Chevrolet Europe]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!