Η νέα γενιά του Peugeot 308 έχει αυτό που η γαλλική εταιρεία ονομάζει «i-Cockpit» που υπόσχεται να είναι άκρως διαισθητικό και να ανεβάζει την εργονομία κατά την οδήγηση σε άλλη διάσταση.
Ένα από τα στοιχεία όμως που δεν αρέσει σε όλους είναι το στροφόμετρο που έχει αλλάξει θέση με το ταχύμετρο. Άλλα χαρακτηριστικά στοιχεία του κόκπιτ του 308 είναι το τιμόνι με την επίπεδη βάση και το μινιμαλιστικό ταμπλό με τους ελάχιστους διακόπτες και χειριστήρια. Μια παρόμοια τεχνοτροπία με αυτή που έχουμε γνωρίσει ήδη στο μικρότερο 208.
Οι περισσότερες από τις λειτουργίες του νέου 306 είναι προσβάσιμες μέσω μιας 9,7ινστης οθόνης αφής, το χειρόφρενο είναι ηλεκτρονικό και το κουμπί του stop/start πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων.
Το επίσημο ντεμπούτο του νέου Peugeot 308 θα γίνει στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν αργότερα μέσα στο 2013.
[Πηγή Peugeot]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!